Kategórie
 
 
 
 
 

Korona - skúška charakteru v marketingu

Anka Sabolová a Naďa Kacera radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej situácii. Hovoria: “Radšej niečo ako nič.

Všetkých nás nová situácia zasiahla. Spomalila nás, až zastavila. Čo sa práve deje? Ako sa máme zachovať? Čo robiť? Dnes nikto z marketérov ani netuší, pretože podobná situácia nenastala. Môžeme len tipovať. 

V podcaste si detailne popíšeme, že prvým krokom je aktuálne zhodnotenie stavu a nastavenie nových akčných krokov na najbližšie hodiny, až dni. Až potom môžeme pristúpiť k dlhodobejším plánom. Napriek tomu, že asi nebudú pozitívne, ich znalosť a ich porozumenie nám pomôže lepšie dýchať.

Cez marketingové 5P si prejdeme praktické príklady možnej reakcie, zmeny alebo inovácie, ktorú môžete urobiť. Detailne si zhodnotíme zmenu v produkte (product), distribúcii (place), cene (price) a promo (promotion). A nezabúdame aj na  piate P - people (ľudia). Značku podržia zákazníci. Aj keď to teraz vyzerá likvidačne, o pár mesiacov všetci budeme stáť pred otázkou, komu to Euro z našej oslabenej peňaženky dáme. Budete to vy?

My sa držíme citátu od Davida Ogilvy: “Značka je to, čo vám zostane, keď vám zhorí továreň.

Viac na túto tému nájdete aj v blogu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia