Kategórie
 
 
 
 
 

DIVAS for woman

Výzva:

Značka Divas bola definovaná pred viac ako 8 rokmi, keď vstupovala na trh s energetickým nápojom pre ženy. Tento nápoj už nie je v portfóliu spoločnosti, nahradili ho krásne a jedinečné funkčné produkty ako sú vitamínové vody, melónové drinky, lúhované čaje, nápoje s kolagénom a koenzínom. Majitelia nás oslovili v čase, keď išli uvádzať na trh melónové drinky a lúhované čaje určené hlavne pre HoReCa segment. Cítili potrebu redefinovať značku, aby zodpovedala novému nastaveniu a portóliu. Zároveň si uvedomovali, že HoReCa je náročný predajný kanál pre neskúseného hráča a že potrebujú poradiť, ako doň správne vstúpiť. Mali veľké očakávania, ale boli aj opatrní kvôli minulým nezdarom. Výzvou bol aj obmedzený rozpočet. 

Čo sme urobili:

Vyspovedali sme zakladateľov a manažérov, aby sme spoznali dušu značky. Využili sme nástroje marketingovej analýzy predajného kanálu, pričom sme sa koncentrovali na konkurenciu a prostredie trhu. Výsledky sme si zhodnotili s klientom a na základe výstupov sme pripravili trade marketingovú stratégiu vstupu do kanálu HoReCa. Podľa princípov HoReCa triangla zahŕňala aj marketingový plán a aktivity. Klientovi sme tiež navrhli úpravy produktov, obalov, forecast predajných objemov, nastavenie cien, akcií, distribúcie a podobne. Popritom sme pre klienta upgradli značku na základe brand auditu a kvantitatívneho prieskumu vnímania značky spotrebiteľom. Cieľom bolo, aby spoločnosť Divas drink International a.s. začala na Slovensku budovať a rozvíjať kategóriu funkčných nápojov a aby so svojou značkou dokázala ľahšie a zrozumiteľnejšie osloviť spotrebiteľa. Neskôr sme pre Divas pripravili aj trade marketingovú stratégiu vstupu do Retailu pre zahraničné trhy a lokalizovali ju na slovenské trhové podmienky. 

Spätná väzba:

S Ankou a Naďou sa spolupracovalo bez výhrad a perfektne. Na jednej strane ich charakterizuje profesionálny prehľad na vysokej úrovni, množstvo skúseností, plnohodnotné sústredenie a snaha pomôcť, na druhej strane ľudský prístup a zrozumiteľné informácie aj k tým najzložitejším témam. Každé stretnutie bolo pre zamestnancov i pre mňa osobne obrovským prínosom a preto všetkým, ktorí majú chuť niečo dokázať a pohnúť sa vo svojich plánoch ďalej, Levosphere odporúčam.

Majiteľ: Peter Tarnóczy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia