Kategórie
 
 
 
 
 

Dedoles

Spolupráca s Levosphere nam ukázala, čo všetko nám v marketingu chýba a zároveň sme dostali aj návod, ako to napraviť. Správnymi otázkami z nás dostali aj to najhlavnejšie PREČO vlastne robíme biznis. Pre mňa to bolo veľmi dôležité uvedomenie, lebo predtým som to len niekde vzadu cítil, teraz to viem aj presne pomenovať. Pri analýze marketing biznis stratégie na to idú zvnútra von. Veľkú pridanú hodnotu má podľa mňa aj pohľad zvonka. Ten niekedy môže interným tímom chýbať, čo spôsobí opakovanie tých istých chýb donekonečna. Sadli sme si veľmi aj ľudsky a som rád, že mám niekoho s kým môžem preberať nastavenie marketingu po všetkých stránkach a zistiť tak informácie, ktoré mladému tímu ako je v Dedoles chýbajú. 

Zakladateľ a CEO: Jaroslav Chrapko

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia