Oliver Jakubík v podcaste hovorí, či sa môže z osobnej značky stať obchodná, aké sú kroky k budovaniu svojej značky a čo nás pri jej budovaní čaká.
„Prestaňme predávať a začnime vytvárať chuť nakupovať.“
Oliver Jakubík hovorí: “Predávať by sme mali nepredajom. Nemáme radi, keď nás niekto presviedča, znásilňuje k nákupu. Radi sa rozhodujeme. Prestaňme predávať a začnime vytvárať chuť nakupovať. Nechajme zákazníkovi priestor, aby nás začal chcieť.”
Osobná značka je proces komunikácie ľudí a ich kariéry ako značiek. Je to neustály proces rozvoja a udržiavania dobrého mena a dojmu z jednotlivca, skupiny alebo organizácie. Zatiaľ čo sebarozvoj sa realizuje cez osobný rast, pojem osobná značka sa definuje skôr ako forma akéhosi “vlastného balenia”. Obchodníci David McNally a Karl Speak, paradoxne nie marketéri, napísali: „Vaša značka je vnímanie alebo emócia udržiavaná niekým iným ako vy, ktorá popisuje celkovú skúsenosť so vzťahom s vami.“
Oliver hovorí, že sa nemusíme páčiť všetkým. Ak sa budeme chcieť páčiť všetkým, tak v konečnom dôsledku budeme nevýrazní. Ako tri kľúčové prvky osobnej značky Oliver zadefinoval: autentickosť, neumelosť a profesionalitu.
V podcaste sa ďalej dozviete:
môže sa z osobnej značky stať obchodná
aké sú kroky k budovaniu svojej značky
praktické príklady a ako zasahuje osobná značka do súkromia
či má zmysel v digitálnej ére offline prezentácia
aký je rozdiel v komunikácii produktov a služieb vs osobnej značky
čo nás čaká a koľko to stojí, ak chceme budovať osobnú značku
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ