Ako umocniť vizuálnu DNA firmy a prečo nepodceňovať silu vizuálnej komunikácie?

Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou.

„Funkčnosť musí ísť ruka v ruke s krásou.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou. Rozpráva o vizuálnej kultúre a vysvetľuje, čo je to artwork, ako sa tvorí, načo slúži, koľko to asi stojí, a ako vie podporiť jedinečnosť brandingu a vizuálnej DNA firmy, a prečo je potrebný aj pre menšie firmy. Nina nám porozprávala o meniacej sa paradigme s nastupujúcou generáciou, a teda o potrebe estetiky a krásna. V tejto súvislosti odpovedá aj na to, čo je podľa nej vizuálna identita firmy, čo obsahuje, ako sa tvorí a ako k nej pristupovať. Dozvieme sa aký má branding vplyv na značku a jej vnímanie, kedy je potrebný rebranding a vôbec, kde hľadať grafického dizajnéra, a ako ho vyberať. Pozreli sme sa spolu aj na trendy v grafickom dizajne, kde vznikajú a či ich odporúča nasledovať. Funkčnosť musí ísť ruka v ruke s krásou. V rozhovore aj o tom, že rozumie potrebe "inštitútu chodbového prieskumu", ale, že niektoré veci je predsa len treba nechať na marketérov. Napríklad zadanie pre grafického dizajnéra :-) 

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ