„Viem, aká je moja značka, ale potrebujem to vizuálne vyjadriť. Čo na to potrebujem?"
Aj na otázku vizuálnej identity brandu vám odpovie marketingová stratégia. Len definované logo, fonty a farby vám už v dnešnej dobe na vizuálne budovanie značky nestačia. Iba stratégovia vám vedia vytvoriť takú vizuálnu identitu, aby korešpondovala so strategickými zámermi vašej značky.
Dôveru do nás vložilo už množstvo spokojných klientov:
Potrebujete Vizuálny Systém s Kľúčovým Vizuálom™, ktorý vám definuje, akým spôsobom máte vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi vo všetkých komunikačných bodoch vašej značky (tzv. komunikačné touch pointy). Vyrieši vám dennodennú produktovú a imidžovú komunikáciu značky.
undefined
01
02
03
04
05
06
„Značka potrebuje vizuálne brand kódy. Ako ľudia najprv vnímame obrazy, až tak sa naučíme čítať.“
01. Kreatívna analýza konkurencie
Silná značka musí byť ľahko vizuálne odlíšiteľná od konkurencie. Preto je potrebné spraviť si vizuálnu analýzu konkurencie, aby sme vedeli, ako trh momentálne vyzerá.
02. Cieľová skupina
Dôležité je nielen pochopenie konkurencie, ale aj estetických nárokov cieľovej skupiny.
03. Návrh kreatívnej myšlienky
Kreatívna myšlienka pretaví príbeh a odkaz značky do vizuálneho stvárnenia. Následne sa roluje cez celú identitu a pomáha zadefinovať brand kódy.
04. Zadefinovanie brand kódov
Vytvoríme logo a jeho verzie, zadefinujeme primárnu a sekundárnu farebnosť, fonty a obrazové materiály, ktoré rozpovedia príbeh vašej značky.
05. Produktový a imidžový kľúčový vizuál
Kľúčový vizuál sa nevenuje kampaniam, ale vizuálne komunikuje príbeh značky. Ak ho máte, viete, čo dať napríklad na landing page, či ako cover foto na sociálne siete.
06. Dizajn manuál
Posledným krokom je dodanie dát a dizajn manuálu, vďaka ktorému budete vedieť, ako s dizajnom pracovať naprieč komunikačnými kanálmi.
Nie. V Levosphere veríme, že na budovanie značky. Je až druhým krokom a jeho tvorbe by mala predchádzať Signifikantná Stratégia Značky™ , ktorá zadefinuje želané postavenie značky v hlave spotrebiteľa aj na trhu.
Najlepšie je ísť na to strategicky.
Chcem zmysluplnú značku01
Vytvoríme vám silnú značku, o ktorú môžete oprieť svoj podnikateľský plán. Dostanete od nás Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá pre vás bude pevným návodom na konzistentnú komunikáciu a budovanie značky.
02
Unikátna stratégia značky sa musí prejaviť aj v unikátnej vizualite. Vizuálny Systém s Kľúčovým Vizuálom™ vám pomôže urobiť vašu značku zapamätateľnou a rozpoznateľnou. Vypracujeme vám dizajn manuál, vďaka ktorému budete vedieť vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi naprieč vytýčenými komunikačnými kanálmi.
03
Stratégia značky je bez správnej realizácie nekompletná. Na jej realizáciu vám poskytneme akčný plán, obsahujúci potrebné kroky, pravidlá a usmernenia. Poskytujeme pravidelné konzultácie počas implementácie stratégie. Budeme vás sprevádzať každým krokom, aby vaša značka začala žiť.
Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?
ZISTI VIACAko sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIAC